Wij bieden voor elke klant een rechtstreekse en persoonlijke service
met aandacht voor veiligheid en een lange termijnvisie.
Vakkundig onderhoud is essentieel, zo kunnen wij een optimale werking blijven garanderen.
Dit kan alleen door op gepaste tijdstippen zorgvuldig onderhoud uit te voeren aan uw installatie.
Onze onderhoudsdienst streeft ernaar om uw installatie in optimale conditie te houden.
Dit heeft een positieve invloed op de levensduur.
We houden u eveneens regelmatig op de hoogte over de toestand van uw installatie.
Elke storing wordt met de grootste zorg onderzocht en opgelost.
Staat uw lift vaak "buiten dienst"? Wordt hier weinig aandacht aan besteed?
Wij lossen dit deskundig op met een betrouwbare oplossing en een goede nazorg.
Als uw lift in panne staat,
kunt u beroep doen op onze storingsservice 24 uur per dag en 7 dagen op 7.
Op vraag van de klant verfraaien wij uw lift.
Wenst u een nieuwe binnenbekleding, nieuwe spiegels, een andere vloer, ...?
Wij passen dit voor u aan.
Om veiligheid te garanderen aan gebruikers en derden (monteurs, onderhoudspersoneel en controleurs) moeten liften aan een aantal technische eisen voldoen.
Deze zijn opgelegd via een koninklijke besluit.
Enkele van de verplichte modernisaties die we doen: dubbele deuren of fotocellijsten, telefoonvoorziening, verlichting, nauwkeurigheid bij het stoppen,...
Wij bieden een oplossing voor al uw elektrische problemen.
Onze firma zorgt voor elke kleine aanpassing aan uw elektrische installatie.
Ons team vervangt bestaande lichtarmaturen,oude zekeringkasten, oude stopcontacten, ...
DALATEC BVBA - Tibourstraat 45 - 2560 Nijlen
tel. 014/70.73.03
Argenta BE76 9731 7741 9195 (ARSPBE22)
ING BE02 3631 7859 6440 (BBRUBEBB)
BTW BE 0677.965.068 - RPR Antwerpen - afdeling Mechelen